1 Flekkbe szorítjuk aktuális mondandónk.

KATA – Avagy, ha most nem, akkor soha nem vállalkozol
Idén még vonzóbb lesz a KATA! Tudtátok, hogy törvény szerint 2019-től 8 millió forintról 12 millió forintra emelkedik a katás vállalkozások áfamentessége? Ezzel a húzással az alanyi áfamentesség…

Employer branding: Valóban fontos vagy csak túlgondolják a marketingesek? 1.rész
Munkáltatói márkának nevezhető egy adott cég által kínált munkalehetőség, munkakörnyezet és minden olyan egyéb tényező, amely alapján a munkavállaló megítéli a munkaadó által nyújtott minőséget. Az employer branding…

Trendkövetés vagy árral szemben?
Közgazdasági értelemben véve a nyáj-hatás fogalmát azokra a fogyasztókra illesztik, akiknél a vásárlási hajlandóságot az növeli, ha adott terméket vagy szolgálatatást sokan vásárolnak. Vagyis nem akar elmaradni embertársaitól…

Marketing 2019 – Vállalati belső influencerek
A befolyásoló marketing legújabb formája egy új korszakot indított az elmúlt években az influencerek megjelenésével. Napról-napra nő azon cégek száma, akik igénybe veszik ezt a lehetőséget, ezzel együtt…