Latest Posts

Vegyünk fel őstehetségeket!
Flekk Marketing A legmegfelelőbb alkalmazottak megtalálása nehéz feladat, nekünk mégis meg kell próbálkoznunk vele. Ehhez bizonyos mértékben a megérzéseinkre kell hagyatkoznunk. Biztosan…

Üzleti Instagram fiók vs. céges Facebook oldal – Hol tartunk és mi várható?
Az üzleti Instagram fiók elengedhetetlen minden B2C vállalkozás számára. 2016 második negyedévéhez képest 2018 második negyedévére az Instagram felhasználók száma a duplájára…

Nanoinfluencerek felemelkedése 1.0
Melyik influencer csoporttal érhetsz el eredményeket a vállalkozásodban? Nanoinfluencerek 100+ követő Mikroinfluencerek 1000+ követő Makroinfluencerek 10.000+ követő Megainfluencerek 100.000+ követő Mikro-Makro-Megainfluencerkedés témája…

KATA – Avagy, ha most nem, akkor soha nem vállalkozol
Idén még vonzóbb lesz a KATA! Tudtátok, hogy törvény szerint 2019-től 8 millió forintról 12 millió forintra emelkedik a katás vállalkozások áfamentessége?…

Employer branding: Valóban fontos vagy csak túlgondolják a marketingesek? 1.rész
Munkáltatói márkának nevezhető egy adott cég által kínált munkalehetőség, munkakörnyezet és minden olyan egyéb tényező, amely alapján a munkavállaló megítéli a munkaadó…

Trendkövetés vagy árral szemben?
Közgazdasági értelemben véve a nyáj-hatás fogalmát azokra a fogyasztókra illesztik, akiknél a vásárlási hajlandóságot az növeli, ha adott terméket vagy szolgálatatást sokan…

Marketing 2019 – Vállalati belső influencerek
A befolyásoló marketing legújabb formája egy új korszakot indított az elmúlt években az influencerek megjelenésével. Napról-napra nő azon cégek száma, akik igénybe…